Blijf op de hoogte
Afspraak maken 0222 310 204

Jouw mening

Lijf & Visie heeft een professioneel behandelteam waarbij kwaliteit van zorg voorop staat. Wij verlenen deze zorg met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Maar wat kun je doen als je niet tevreden bent? Of juist wél tevreden bent over onze dienstverlening en je waardering wilt geven? We vinden het belangrijk dat je ons dit laat weten. Met jouw opmerkingen kun je een significante bijdrage leveren aan betere zorg- en dienstverlening. Iedere reactie is welkom.

Wij bieden de volgende mogelijkheden:

1. Waardeer Lijf & Visie

Wil je jouw ervaringen bij Lijf & Visie delen? Ga naar ZorgkaartNederland en waardeer ons. Hiermee help je ook andere patiënten bij het maken van keuzes in de gezondheidszorg:

2. Tips of suggesties

Suggesties of ideeën? Je kunt het ons laten weten via ons contactformulier. Deel je mening, tips of suggesties die volgens jou voor verbetering vatbaar zijn. Wij stellen het op prijs als je met ons meedenkt. Uiteraard kun je ze ook altijd melden bij je therapeuten of bij het secretariaat. 

3. Klachtenregeling Lijf & Visie

Gesprek met de fysiotherapeut
Als de klacht zwaarder van aard is, verzoeken wij je vriendelijk dit in eerste instantie met je therapeut te bespreken. Wij vinden het belangrijk dat je een zo laag mogelijke drempel ervaart voor het bespreekbaar maken van je onvrede. Bedenk goed waar jouw klacht over gaat (bijvoorbeeld een persoon of een dienst) zodat je duidelijk kunt vertellen waar je niet tevreden over bent.

Klacht indienen
Als een gesprek met je therapeut niet heeft geholpen, dan kun je ervoor kiezen om een klacht in te dienen. Dit kun je melden bij je therapeut of het secretariaat en vervolgens wordt ons interne klachtenprocedure opgestart.

Geschillencommissie
Als deze eerdere stappen geen bevredigend resultaat hebben opgeleverd, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie. Lijf & Visie is aangesloten bij de Geschillencommissie van het Koninklijk Genootschap Fysiotherapie (KNGF).